Kultowe barwy Gulf są cool
Nasze słynne logo Gulf w kształcie pomarańczowego dysku, którego początki sięgają 1920 roku, uosabia wartości, na których zbudowana jest marka Gulf. Nasze logo zawsze kojarzyło się z niezawodnością i autentycznością. W latach 20-tych ubiegłego wieku większość benzyny sprzedawanej w Stanach Zjednoczonych nie posiadała marki i była wątpliwej jakości. Jednak kiedy klienci kupowali produkty Gulf, wiedzieli, że otrzymują towar najwyższej jakości. Od tego czasu nic się nie zmieniło; pomarańczowa tarcza jest nadal symbolem naszego zobowiązania do dostarczania produktów najwyższej klasy.
Z biegiem lat samo logo zostało udoskonalone, ale jego podstawowe elementy wizualne i znaczenie pozostały niezmienione. To właśnie te kolory marki stały się natychmiast rozpoznawalne w świecie sportów motorowych i stały się nieodzownym elementem naszej odzieży lifestylowej.
Nasza kultowa pomarańczowa tarcza Gulf uświetnia swoim blaskiem wszystko - od samochodów wyścigowych, poprzez relacje NBC z amerykańskiego programu kosmicznego, aż po filmy hollywoodzkie. Zdobiła nadgarstek słynnego aktora Steve'a McQueena oraz z dumą prezentowała się wszędzie tam, gdzie uwidacznialiśmy nasze starannie dobrane relacje dotyczące stylu życia i sportu z innymi światowej klasy markami, takimi jak McLaren i Tag Heuer.
Dziś nasze logo nadal symbolizuje wartości, które nasza marka obiecywała na samym początku: jakość, wytrzymałość i pasję. W każdym momencie historii naszej marki, w chwili gdy klienci widzą nasze logo, na myśl powinno przychodzić im tylko jedno – ikona jakości.